Rimmel 3 oblíbené produkty

Ahoj, vítejte u dalšího článku. Jako další typ co psát mě napadla rubrika s články, kdy si vždy vyberu 3 oblíbené produkty od jedné značky a ty vám pak zrecenzuji. Myslím, že by to mohl být fajn formát, jestli třeba hledáte inspiraci na kosmetiku! V dnešním článku bude značka Rimmel London.

Rimmel London

Jako první jsem si vybrala rtěnku, která mě zaujala nejvíce svým odstínem.
  • BARVA - Výrazné pigmenty umožňují nádherně plné krytí v jednom snadném tahu.
  • KOMFORT - Složení obsahující směs jemných olejů při aplikaci poskytuje příjemný pocit.
  • HYDRATACE - Formule obsahující ovocný olej s výtažkem z růží zanechá rty dokonale hydratované. Textura je obohacena o vitamin E.
  • VÝDRŽ - Moderní polymery ve složení zlepšují přilnavost k pokožce rtů a zajišťují vynikající dlouhotrvající efekt.
K dispozici je 12 odstínů, od Nude do růžových, červených až fialových. Já konkrétně vlastním odstín 110 Pink a Punch , což je nádherná červeno-růžová barva. Konzistence je taková máslová a pigmentace je úžasná. Výdrž bych řekla že je průměrná . Celkově bych řekla, že tyhle nové rtěnky jsou povedené a určitě se těším na další odstíny.

Cena rtěnek je 169,- kč.

Rimmel London
 
Jako další tu mám řasenku Volume Colourist , která by měla postupně obarvovat přirozené řasy během jejího dlouhodobějšího používání. To jsem ještě pořádně nevyzkoušela, ale pak vám dám určitě vědět.

Řasenka dělá hezky přirozené řasy, nijak je neslepuje a hezky je prodlouží. Odličovat jde snadno s nějakým dvoufázovým odličovačem očí. Kartáček je ve tvaru písmene A a hezky se s ním dostanete i ve vnitřním koutku oka. Dělá i hezký objem , není moc mokrá, což oceňuji . Celkově mi přijde, že Rimmel přichází opravdu s lepšími a lepšími řasenkami :)

Rimmel London


Cena 229,- kč

Poslední produkt, který vlastním jsou Oční stíny a linky Magnif ' Eyes 2 in 1. Mám odstín 002 Kissed by o rose gold . Tužka má na jedné straně stíny a na druhé tužku. Tužku mám tmavě hnědou a stíny jsou zlaté, což se hodí třeba na nějaký ples.

Stíny i tužka se nanáší velice příjemně , vůbec to nedře ani nic podobného, což u některých tužek je. I se hezky blendí . Pigmentace je taky skvělá a za mě je to super produkt 2 v 1. Hnědý konec tužky je vhodný na linky ( i na vnitřní vodní linku ) krásně tam totiž drží. Pokud třeba nechcete černou, je na vás moc tvrdá tak určitě doporučuji tuto ! Drží opravdu úžasně. Bohužel už se mi to trošku ošoupalo, tak za to se omlouvám.

Cena 189,- kč.

Rimmel London

Produkty většinou objednávám z Notino.cz , kosmetiku už jedině zde! 


2 komentáře:

  1. Ahoj, Rimmel mám ráda, nejradši ovšem jejich Match make-upy. Rtěnky mám ozkoušené, že jsou to velcí držáci, což je taky super. ☺ Hezký večer přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenka vypadá moc dobře a i podle kartáčku by mi jistě také vyhovovala. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!