Rimmel Konturující paletka a Scandaleyes

 Ahoj, vítám vás u dalšího recenzujícího článku! Opět tu mám značku Rimmel (jak jste si všimli, je moje oblíbená). Produktů mám opravdu hodně, proto bych je vám tu chtěla postupně všechny ukazovat.

KONTUROVACÍ A ROZJASŇUJÍCÍ PALETKA KATE MOSS

Obsahuje:
• Jemně třpytivý rozjasňovač k projasnění pleti
• Matný odstín ke konturování
• Pudrová tvářenka pro zvýraznění a dodání barvy líčkům

K dostání jsou 3 odstíny , já vlastním 001 Golden Sands (pro světlou pleť). Tohle je produkt, na který jsem se úplně nejvíc těšila, protože konturování mě mega baví a ráda zkouším nové a nové produkty :) Hlavně takovýhle paletek je  nedostatek a za 199 kč je to úplná paráda. Rozjasňovač v této paletce moc třpytek neobsahuje, jen takový lehký shimmer. Bronzer má skvělou barvu pro světlý typ pleti a hodí se na konturování, není do oranžova. Moc se mi líbí jemná broskvová tvářenka, která má skvělou pigmentaci. Paletka vyzáří přirozený a svěží look. Navíc má naprosto nádherné balení :) Super paletka za levnou cenu v drogerii , tu musíte mít!

Rimmel konturující paletka


SCANDALEYES RELOADED
Dále tu mám řasenku - od Rimmelu mám řasenky ráda. Tahle slibuje velký objem, nemá vytvářet žmolky ani slepovat řasy. Určitě jste tuto řasenku zahlédly v reklamách, kde ji ukazovaly spolu s Carou. Obal řasenky je celkem běžný pro Rimmel. Kartáček je hodně velký - z toho jsem měla strach, protože mi většinou takhle velké kartáčky nevyhovují. Naopak mi ale nevadí a pracuje se mi s ním dobře. Řasenka je sušší, není mokrá jako třeba Lash Sensational o Maybelline, takže vám řasy neslepí. Krásně je prodlouží a zahustí.  Navíc krásně vydrží! :) Byla jsem překvapená, když jsem si jí ráno dalo v 7 hodin a večer v 6 hodin byla stále na očích! V infu píší, že jde odlíčit jen pomocí teplé vody, ale to jsem ještě nezkoušela. Voděodolným odličovačem jde odlíčit úplně v pohodě :) Za mě palec nahoru! Všechny tyto produkty a více seženete na Notino.cz :) . 


Máte rádi značku Rimmel London? 

2 komentáře:

  1. Ahoj, od Rimmelu jsem si dřív kupovala Scandaleyes, ale bohužel jí přestaly dělat. Zkoušela jsem i jejich Match perfection makeup a korektor nebo vlastním jejich černý monostín. Bohužel mi přijde, že Maybelline je poslední roky mnohem lepší, tak spíš tíhnu k němu

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka vypadá dobře, od Rimmel jsem snad žádnou konturovací nikdy neměla - budu muset napravit. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!