Blogmasu #1 - Winter Must Haves

 Ahoj! Vítám vás u Blogmasu #1 ! ♥ Tentokrát jsem si pro vás připravila Winter + Christmas essentials/must haves nebo-li zimní a vánoční nezbytnosti. Bude tu hlavně kosmetika, o dalších věcech zase příště! Určitě mi do komentářů napište, bez čeho se v zimě a ve vánočním období neobejdete.  Doufám, že si tohle magické období užíváte stejně jako já, protože se na to těším jak malá celý rok. Výzdobu už mám hotovou, už jen upéct! Bohužel je tento rok co se týká vánočních trhů opět tragédie :( Stihli jste svařák? Já bohužel ne. Doufám, že příští rok už bude situace lepší..

BALZÁMY NA RTY + RUDÉ ČERVENÉ RTĚNKY ♥
Určitě jednou z věcí, které naprosto nutně potřebuji jsou balzámy na rty. Používám je sice po celý rok, ale v zimě nejvíce. Nesnáším popraskané rty a když mám u sebe nějaký balzám, jsem klidnější. Miluju voňavé balzámky, největší hydrataci mi ale poskytne obyčejná Vazelína na rty. Také ráda používám Baby Lipsy nebo Carmex, který na fotce chybí. Co je dále určitě Vánoční nutnost jsou tmavé rudé rtěnky. Bez těch by to nebylo ono. Už se těším, až si na Štědrý Den opět nějakou vezmu. Ráda šahám po matných variantách. K Vánočnímu looku to rozhodně patří! Má oblíbená je např. 107 Kate Moss od Rimmelu z Notino.cz. Nikdy tolik nevynosím červené/rudé rtěnky tak jako v zimě/o Vánocích. Co vy, jaké odstíny nosíte? A protože chceme mít krásné rty, předtím je potřeba hydratovat právě balzámem!

Balzámy na rty

Vánoční rudé rtěnky

RUDÉ / ČERVENÉ LAKY NA NEHTY ♥
Rudé rty a ty doplnit rudým/červeným lakem na nehty. Určitě to nemusím nějak okecávat, to je jasňačka! Já miluju laky od Rimmelu, které vydrží opravdu dlouho a mají na výběr z mnoha krásných barviček. Je to už moje každoroční klasika, že mám každé Vánoce rudé nehty, nedokáži si to už představit jinak. Momentálně mám sice udělané gelové nehty, ale když jsem neměla, tyhle laky byly moji favoriti. Samozřejmě seženete spousty dalších, rudých/červených laků je spousty!

Rudé Vánoční laky

Bez čeho se vy v zimě/vánočním období neobejdete vy? :) 


 


3 komentáře:

  1. Ahoj, škoda jen, že Baby Lipsy se už u nás nedají sehnat s mamkou jsme je zbožňovali hlavně ten Cherry me a tenhle větrový. Já v zimě nedám dopustit na krém na ruce, balzám na rty a hutnější tělové mléko, když je řeč o kosmetice. Momentálně mám broskvičkový Alverde v práci, s bambuckým máslem od Oriflame doma a s aloe vera Vaseline v kabelce. Hlavní prioritou je pro mě, aby dobře vyživil a byl v tyčince. Z krémů na ruce zrovna používám Mléko a med z oriflame, jinak si kupuju třeba červený Garnier.A tělová mléka na zimu jsou peckové od Neutrogeny nebo Barnangenu

    OdpovědětVymazat
  2. Červený lak na nehty během Vánoc nesmí chybět! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rudé či vínové rtěnky a nehty nosím prakticky neustále. Bez výrazné rtěnky jsem prý, jako nemocná, mi nedávno říkala kolegyně. ♥♥ To bylo takové roztomile upřímné.
    Krásné barvy a varianty jsi vybrala.
    Pěkný večer přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!