Christmas Rimmel Lipstick

Ahoj :) Vítám vás u dalšího trochu Vánočního článku.Už se nám blíží den D a  ráda bych vám dala tip na krásnou, levnou a kvalitní Vánoční rtěnku, která má krásný rudý odstín, který se přímo hodí večer ke stromečku :) Z názvu jste si přečetli, že se jedná o rtěnku od značky Rimmel .  Jak víte, rtěnky od Rimmelu jsou mé nejoblíbenější, protože jsou podle mě nejkvalitnější z té levnější kategorie . Dnes tu mám tuto z kolekce od Kate Moss - určitě jsou vám tyto krásné rtěnky v Rose Gold balení známé. Rimmel #51 Muse Red má elegantní odstín až do ruda, který bych vynosila spíše večer. Plno rtěnek od této značky a plno krásných odstínů seženete na Notino.cz.

Christmas Lipstick

Rtěnka je opravdu hodně pigmentovaná, stačí jednou přejet a máte silnou vrstvu, ale to je u rtěnek od Rimmelu už známé :) Rtěnka na první pohled zaujme svým krásným vzhledem a krásně se bude ve vaší sbírce vyjímat, v mé je určitě nejhezčí. Škoda, že není matná, protože matné rtěnky mám nejradši. Za to ale vůbec nevysušuje rty. Hodně jsem slyšela, že tyhle rtěnky někomu smrdí. Mě ne, je pravda, že úplně nevoní, ale myslím si, že jsou rtěnky které mají horší vůni. Tak si raději první přičuchněte před koupí , kdyby vám to náhodou nějak vadilo. Ono není pak úplně příjemné nosit celý den na rtech něco, co vám nevoní :D Já to tedy nikdy neřešila a nečuchala ke rtěnkám, ale od té doby co jsem měla jednu s opravdu nepříjemnou vůní si to docela hlídám.

Christmas Lipstick

Co se týká výdrže, 5 hodin s vámi rtěnka určitě dá a myslím, že s ní i povečeříte. Tohle se Rimmelu opravdu povedlo a já jsem s řadou těchto rtěnek velmi spokojená a letos si ji ke stromečku určitě vezmu, co vy? :) Samozřejmě zvolím i nějaké tmavší líčení očí a nějaký vínový top hodící se ke rtěnce. Na vánoční večeři si vždycky s líčením vyhraju, už se moc těším! Škoda jen, že to vždycky tak rychle uteče. Na dárky se asi ale těším nejvíce, co vy? :)

+ pigmentace
+ výdrž
+ balení
+ cena

- nic! :)


Vezmete si rudou rtěnku letos ke stromečku? :)

6 komentářů:

  1. Odstín jako stvořený k vánočnímu stromečku, vypadá krásně! :) Mě rtěnky moc nesluší, ale na ty Vánoce možná udělám vyjímku. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já už Vánoce tolik neřeším, co předchozí roky, takže to vidím na černý džíny a tričko, co mi zrovna padne do oka. V malování mám určitou komfort zónu, takže poslední cca rok se maluju víceméně jen do teplých hnědých barev, maximálně s barevnou waterline. Rtěnka mi nedrží ani Dermacolka, co drží všem ani tlamolepy od Maybelline. Maximálně tak obrys mi vydrží nic víc.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tento odstín a přesně od této značky miluji. Mám rtěnky dokonce dvě, i konzistence je super a připadá mi, že barva po pití ještě chvíli přetrvává, že se nesmyje okamžitě.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. "Pinning some posts from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Bronzer in Singapore

    2.Top 10 Best Lip Stains in Singapore

    3.Why Am I Losing Instagram Followers?

    4.How Your Habits Will Determine Your Future

    5.Top 10 Best CC Cream in Singapore"

    OdpovědětVymazat
  5. Já asi nejhezčí rudou mám od Makaup Four Rever a je naprosto skvělá, navíc ta výdrž a masivní balení. Ovšem rtěnky od Rimmelu jsou parádní. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!