BIODERMA

 Ahoj, vítám vás skoro posledního článku v tomto roce, takže bych vám rovnou chtěla popřát krásný Silvestr a rovnou i Šťastný nový rok :) tento článek  se bude týkat pečující kosmetiky a bude zaměřen jen na jednu značku - na Biodermu . Dříve jsem psala článek  na gel od Biodermy a zmiňovala jsem, že jsem začala zkoušet trošku lepší pečující kosmetiku na pleť a že bych chtěla vyzkoušet více produktů právě od Biodermy. Tuto značku si objednávám na internetu, konkrétně z Notino.cz , protože je tam levnější a jsou i často akce :)  Jedná se tedy o micelární vodu z řady Hydrabio (250ml) a Sprchový olej z řady Atoderm (100ml) .

Bioderma

Jeden z prvních produktů, co jsem chtěla určitě od Biodermy vyzkoušet, byla jejich slavná micelární voda. Určitě znáte tu v růžovém balení, já tu dnes mám tuto modrou, která je na citlivou pleť. Dříve jsem psala, že citlivou pleť nemám a proto mě zajímalo, jak mi bude tato micelárka vyhovovat. Většinou ji používám na odlíčení hned jako první nebo po odličovacích ubrouscích, po ní ještě dočisťuji pleť nějakým tonikem. Hned po prvním použití jsem viděla a cítila opravdu velký rozdíl. To hned poznáte, že je to lékárenská a lepší značka , než ty z drogerie. Dříve jsem používala micelárku od Garnieru, která je má oblíbená, ale na první místo se posunula tato od Biodermy. Na pleť je mnohem šetrnější,jemnější. Nevím jak to popsat, ale určitě víte, jak to myslím, prostě je to pro mě něco jako high-end kosmetika v dekorativce :D Pleť vyčistí taky dobře, v tom zas tak velký rozdíl od klasické micelárky není. Strašně ráda to používám v kombu s tím čistícím gelem, který jsem používala minule. Cítím, jak se mi pleť zlepšila a je taková klidnější, díky té biodermě :) Jsem s touto značkou velmi spokojená a určitě si někdy v budoucnu budu chtít pořídit další a další produkty, ráda bych někdy přesedlala na tuto značku úplně a nepoužívala už nic jiného :)


 S tímto produktem jsem se setkala úplně poprvé, sprchový olej jsem nikdy předtím nezkoušela. Mám velikost 100 ml a obávám se, že si budu muset pořídit to velké 1l balení, protože jsem se do toho zamilovala :D Opět už poznáte, že je to něco lepšího. Olejíček má krásnou vůni a je šetrný na pokožku, není vůbec mastný. Bála jsem se, že ho nebudu používat, protože na různé mazání a olejíčkování jsem celkem líná, ale ve sprše mi to nevadí :D . Olej jsem zkoušela i na obličej a tam je také příjemný, v okolí očí neštípe. Bohužel už mi brzy dojde, protože vždycky použiju více, než bych měla :D Na studené podzimní dny si myslím, že je super! :)


Napište mi do komentářů, jak si budete užívat dnešní den a zda máte nějaké oblíbené produkty od Biodermy :) 

3 komentáře:

  1. Ahoj, jsem ráda, že teď píšeš takhle často - je to super. Od Biodermy jsem zkoušela ze zelené řady na problematickou pleť jakýsi krém a čistící gel. Gel byl super, no krém mít nemůžu nevsákne se mi a dělá pak na pleti takové hrudky nebo jak to říct.

    OdpovědětVymazat
  2. Od Biodermy jsem měla jednou micelární vodu a byla super. Za mě je to kvalitní kosmetická značka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Biodermu mám moc ráda, mám od ní teprve dva produkty, ale jsou fajn :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!