3 oblíbené produkty na vlasy

 Ahoj :) Dlouho tu nebyl vlasový článek, tak jsem si pro vás připravila mé 3 oblíbené přípravky na vlasy. Nedávala jsem sem šampony, masky a kondicionéry, čistě jen tu "upravovací" péči nebo jak to říct :) Samozřejmě tyhle produkty nepoužívám každý den, jen když jsou potřeba, protože jsou to stylingové přípravky. Vlasy si myji tak 2x do týdne, teď si je skoro ani nežehlím, max tak 1 týdně na akci třeba, někdy ani to ne . Je to na vlasech dost vidět, že už je nezatěžuju jako dřív. Samozřejmě správné prostředky jsou také třeba. Jak jsem se začala o vlasy více starat, jsou hustší , delší i zdravější. Jsem ráda, že jsem tento krok udělala a třeba budu mít brzy svou vysněnou hřívu :) .

Oblíbené produkty na vlasy

Prvním produktem je Sea Salt Spray od Toni and Guy . Je to stylingový sprej na vlasy s mořskou solí, který vám udělá objem a vlnky jako od moře. Používala jsem ho když jsem měla spíše kratší vlasy, protože se mi to u bobu líbilo víc než na těch po ramena, ale je to taky pěkné. Mám to nejmenší balení, takže se v pohodě vejde třeba do kabelky a s sebou na cesty. Nebo jsem ho používala spolu s kulmou, nejdříve jsem vlasy jemně navlnila a pak efekt podpořila tímhle sprejem. Myslím, že za tu cenu je to super Sea Salt Spray, určitě ho seženete i ve větším balení, já ho mám z Notino.cz

Druhou klasikou je suchý šampon Batiste .  Můj největší zázrak, který když doma nemám tak nevím, co bych si bez něj počala, takže musím furt a furt doplňovat zásoby, což mě baví, protože si vždycky vezmou a zkusím jinou vůni, protože jich je nespočet a každá voní jinak krásně. Teď mám tenhle Oriental, který nejen že má krásný fialový obal ale i nádherně voní. Batiste máte určitě každá z vás doma, takže ho tu nemusím moc představovat, prostě nejlepší suchý šampon na světě. Pomůže i v nejhorších situacích, ozkoušeno :D Kupuju furt nový a nový, je ho hoodně velká spotřeba .

Posledním mým pomocníkem je tento bezoplachový kondicionér s dvoufázovým složením od Dove. To je taky snad ta nejvoňavější věc, co znám :) Protože má 2 složky, je třeba protřepat a pak nastříkat do vlhkých nebo suchých vlasů, stříkám ho většinou jen do konečků. Nemáte je pak roztřepené, vlasy neelektrizují a jsou krásně voňavé. Už ho mám jen půlku, takže si určitě koupím nový nebo bych chtěla zkusit podobný od Gliss Kur, takový zlatý, pokud víte jaký myslím. Je to super věcička, kterou používám celkem často :) 
Máte doma nějaké stejné či podobné přípravky? Určitě se podělte o nějaké tipy.  A další tip na dámské šaty zde. 

Jaké jsou vaše oblíbené přípravky na vlasy? :)

6 komentářů:

  1. Suchý šampon od Batiste používám často a je moc dobrý. :) Suchý šampon jsem zkoušela i od Toni and Guy, s dove přípravky nemám zkušenosti. Využívám obdobné spreje, ale jiné značky.

    OdpovědětVymazat
  2. Suchý šampon si vždy koupím na dovolenou a jinde ho vlastně nepoužívám.
    Já mám ráda všechny možné masky na vlasy, teď nejvíc od Welly.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já zkoušela stylingových věcí spoustu, ale většinou to nic nedělá nebo to hrozně lepí vlasy. Co se týče jakékoliv péče po mytí vlasů tak mezi moje top bych zmínila taky suchý šampon Colab, olejíček od Avonu s arganovým olejem a ještě maximálně rozčesávač dřív jsem dost kupovala Gliss Kur, ale teď momentálně mám doma mangový z Avonu.

    OdpovědětVymazat
  4. Sprej na vlnky vypadá dobře, měla jsem tehdá od WElla profesional a Loreal Profesional = oba byly skvělí. Děkuji za tip. Krásný večer přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. hello dear sir/madam
    I read your blog 3 oblíbené produkty na vlasyfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    Packers And Movers Bangalore
    Packers And Movers Chennai
    Packers And Movers Bangalore
    Professional Movers and Packers hyderabad

    OdpovědětVymazat
  6. hello dear sir/madam
    I read your blog 3 oblíbené produkty na vlasyfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!