Makeup Revolution Ultra Contour

Ahoj všichni :)
V dnešním článku bych se chtěla zaměřit na paletku od značky Makeup Revolution - konkrétně na krémovou konturovací paletku , ke které jsem si do košíku přihodila i Beauty Blender, který je právě zkosený, takže je na to konturování vhodný. Hodně jsem to viděla u zahraničních youtuberek, že konturují hlavně krémovými produkty a vypadá to skvěle. Zatím jsem měla zkušenost pouze s pudrovými produkty, které teda zvládám používat i každý den, ale krémové pro mě asi na každý den nebudou, spíše na nějaké události :D Když jsem se dívala na Notino.cz , tak jsem tam viděla právě pudrovou variantu :) Když jsem produkty testovala, opravdu mě bavily a zaujaly natolik, že jsem je používala skoro každý den - sice jsem musela dříve vstávat, abych si s tím stihla vyhrát, protože je to složitější než pudrové produkty, ale stálo to za to. Postupem času mě to ale pomalu přestalo bavit a já zase přešla k pudrovým, asi jsem líná, achjo :D Ale na nějaké akce nebo na večery to vytáhnu vždycky. Například na focení je to super :)

Makeup Revolution Ultra Contour

Paletky klasicky přijdou ještě v černém matném obalu se zlatým nápisem, což určitě znáte, pokud jste si někdy objednávaly něco od Makeup Revolution. Samotná paletka je taky černá , plastová, je opravdu bitelná a nemusíte se bát, že by se vám s tím něco stalo. Samozřejmě má paletka velké zrcátko, což se hodí . Štve mě, že mám v šuplíku málo místa a tímpádem ta paletka trochu zaniká :D Ale asi si ji vystavím na stůl, ať ji každý může obdivovat :)

Makeup Revolution Ultra Contour

Obsahuje tedy 8 krémových odstínů . Využívám světlejší hnědý odstín na bronzer, tmavší na konturování, občas nějaký světlejší na projasnění a pak je tam krásný na roli rozjasňovače. Mám celkem světlou pleť a bála jsem se toho, že to bude moc tmavé, ale není. Krásně to sedí, něco možná využiju až v létě ale vůbec se toho nemusíte bát. Taky jsem se bála, že budou moc mastné, ale jsou krásně krémové a krásně pigmentované, dobře se roztírají, takže s nimi není žádný problém.


+ krásná balení
+ velké zrcátko
+ plno odstínů
+ dobrá pigmentace
+ výdrž
+ cena


- nic :) 

Co říkáte na paletku od Makeup Revolution? :) 

3 komentáře:

  1. Ahoj, teda to vypadá moc dobře. Já jsem také zatím zkoušela jen pudrové produkty, hodně vyhledávám takové ty tria - bronzer, rozjasňovač, tvářenka :-D První krémová, co mě zaujala byla asi od NYXu, ale ještě jsem nesebrala odvahu

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, prima tip, pro mne by to byla až trochu výzva, protože příliš s krémovými produkty nemám zkušenost. Tehdá mne oslovila paletka od Nyxu, ale nakonec jsem si ji nepořídila. Pravdou je, že jeden bronzer, tvářenka a rozjasňovač mi plně vystačí na mé denní líčení. Prima víkend přeji. ☺☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna nějakou novou sháním a vypadá hodně dobře, hlavně díky té pigmentaci. Podívám se po ní! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!