Calvin Klein IN2U

Ahoj! Vítám vás u dalšího článku. Pokud si pamatujete,v minulém unboxingu jsem vám ukazovala voňavku od Calvin Klein. Hned po prvním očuchání u mě uspěla, tak jsem ji testovala dál a dnes přicházím s recenzí :) . Takže se pohodlně usaďte, uvařte si teplý čajík a zachumlejte do deky, když už tu máme to pochmurné podzimní počasí.


POPIS
Toaletní voda Calvin Klein CK IN2U symbolizuje ženy, které žijí okamžikem, nic neplánují a nechávají se volně unášet životem. Užívají si spontánních rozhodnutí, milují nevšední zážitky a každý den mají možnost objevovat svět. 
Složení
 Hlava listy červeného rybízu, růžový grapefruit, sicilský bergamot Srdce kaktus, orchidej Základ ambra, cedr, vanilka Druh vůně květinová, orientální

Jak bylo zmíněno, toaletní vodu Calvin Klein IN2U  mám z mého oblíbeného e-shopu Notino.cz , ke najdete spousty dalších parfémů. Mě tentokrát zaujal tento - svým jednoduchým minimalistických designem . Líbí se mi vyryté CK a název té voňavky. Navíc za tu přijatelnou cenu je to myslím docela luxusní. Mám balení 50 ml , myslím že mi vydrží poměrně dlouho. 
Je to svěží citrusová vůně, opravdu lehoučká a sladká, která se hodí na jaro/léto. Škoda, že jsem ji pořídila až teď nedávno a moc ji nevyužiju, takže si ji nechám na další jaro :) Parfém aplikuji na dekolt a zápěstí - výdrž je průměrná, ale nic hrozného, navíc za tu cenu! Za mě naprostá paráda. Jsem ráda že jsem našla voňavku, která nestojí tisíce, voní krásně a i semnou dlouho vydrží. Navíc má parádní flakonek.


BTW - co říkáte na moje nehty? Byla jsem si je dělat nedáno a volila jsem ještě letní barvičku. Příště asi zvolím nějakou rudou podzimní, co myslíte?

+ flakonek
+ cena
+ jemná , letní vůně
+ cena

Vlastníte nějakou voňavku od Calvin Klein? Jaká je vaše oblíbená? Podělte se do komentářů :)

7 komentářů:

  1. Od Calvina jsem nikdy žádnou neměla, ale podle popisu musí být skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůni jsem ještě neměla, ale líbí se mi flakonek :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. nevlastním :) flakonek je hezký, ale já mám nejraději armani si♥

    OdpovědětVymazat
  4. Je to svěží citrusová vůně, opravdu lehoučká a sladká, která se hodí na jaro/léto. Škoda, že jsem ji pořídila až teď nedávno a moc ji nevyužiju, takže si ji nechám na další jaro :) Parfém aplikuji na dekolt a zápěstí - výdrž je průměrná, ale nic hrozného, navíc za tu cenu! Za mě naprostá paráda. Jsem ráda že jsem našla voňavku, která nestojí tisíce, voní krásně a i semnou dlouho vydrží. Navíc má parádní flakonek.
    ecommerce development company , ecommerce website development company , ecommerce web development company , ecommerce website design company , ecommerce web design company , ecommerce website company , ecommerce design company , ecommerce solutions company

    OdpovědětVymazat
  5. Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed learning more about this topic. Please share some more useful info on List Of Schools In Dubai also. I can see that you possess a degree of expertise on this subject.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!