Podzimní kosmetický wishlist

Ahoj! Vítám vás u nového článku - tentokrát u podzimního wishlistu. Docela mi pomáhá si takhle často tvořit wishlisty, pak se aspoň snažím si je víc plnit. Navíc teď bych měla mít nějakou brigádu i přes rok, takže už asi vím, kam padnou první penízky :)  Vybrala jsem si pro mě takové podzimnější produkty, které bych nejraději využila hned teď na podzim. Na wishlisty si většinou volím high-end produkty - ty pak udělají nejvíce radosti když si je dopřejete, ale než na ně našetřím.. to je něco jiného no :D Celý wishlist je vytvořený ze stránky Notino.cz , kde najdete přijatelné ceny a navíc je rychlé doručení . Jdeme se na to podívat.


Bioderma micelární voda - už jsem jí jednou měla ale v té růžové verzi a bylo poznat, že je to lepší dražší značka. Tahle zelená je pro smíšenou pleť kterou mám já. Jelikož mám na podzim občas i suchou pokožku, chtěla bych se o pleť lépe starat - pořídit si nějakou dražší pečující kosmetiku, konkrétně Biodermu mám ráda a je hodně chválená.
Kanabis pomáda na rty - Na podzim a zimu trpím nejvíce vysušenými a popraskanými rty a proto bych chtěla zkusit tohoto pomocníka. Chci zkusit něco jiného než klasické Labello, Vazelínu apod. co mám doma :) někdo mi to právě vychvaloval a od té doby to mám v hlavě, že bych to chtěla vyzkoušet.
MAC Mineralize Skinfinish - první takový high-end produkt - můj vysněný rozjasňovač od Macu! Snad každá bloggerka ho zná. Je naprosto dokonalý a asi i víte, jaký odstín chci :) pokud bych si měla vybrat 1 věc z celého wishlistu, tak určitě tuhle. Snad si ji i brzy splním.
The Balm Meet Matte Hughes - tuto tekutou matnou rtěnku jsem už recenzovala, ale já hloupá ji bohužel ztratila :( . Takže si ji chci pořídit znovu v odstínu Charming. Byla naprosto dokonalá!
NYX paleta bronzerů a rozjasňovačů - tuhle věc mám na wishlistě už sakra dlouho a fakt mě mrzí, že jsem ještě nebyla schopná si jí pořídit :D  Sice nevím, jak bych jí narvala do kosmetického stolku ale to je to nejmenší. Prostě jí potřebuju!
Yves Saint Laurent Black Opium - tento parfém jsem měla ve vzorečku a naprosto mě ohromil . Úžasná vůně, spíš do zimních měsíců, takže klidně i na podzim. Plno lidí mi ho chválilo a to je to co chci od parfému! Navíc se mi líbí i ten temný tmavý flakonec, no přímo pro mě :)

7 komentářů:

  1. Paletka od Nyxu vypadá krásně! Tak držím palce, ať se ti vše podaří sehnat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný wishlist :) tekutou matnou rtěnku od The Balm mám taky a úplně ji miluji! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Bioderma, i když růžová, je jeden z mých nejoblíbenějších produktů na pleť, investice se určitě vyplatí. V Česku jsem ji vždy kupovala když byla v akci 2x500ml a to se pak opravdu vyplatila :)
    O tomto rozjasňovači od Macu jsem zatím neslyšela, ale mám od Macu minerální tvářenku, kterou používám téměř každý den už přes rok a stále nevypadá, že by z ní něco ubylo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Black Opium si také přeju, tak snad ho seženeš! 😊♥️

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  5. Black Opium je úžasná vôňa <3

    OdpovědětVymazat
  6. už jsem jí jednou měla ale v té růžové verzi a bylo poznat, že je to lepší dražší značka. Tahle zelená je pro smíšenou pleť kterou mám já. Jelikož mám na podzim občas i suchou pokožku, chtěla bych se o pleť lépe starat - pořídit si nějakou dražší pečující kosmetiku, konkrétně Biodermu mám ráda a je hodně chválená.
    linen sheets , fancy bedspreads , linen sheets , gul ahmed bed sheets online shopping , bedspread online , bed sets , jaipuri razai price , sectional sofa covers , cheap cushion covers , blanket set

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!