UNBOXING z Notino.cz

Ahoj! Vítám vás u prvního záříjového článku. Ještě o prázdninách jsem byla na výletě v Praze a jelikož jsem si zrovna objednávala pár produktů z Notino.cz , tak jsem využila možnost nechat si doručit balíček na výdejní prodejnu - konkrétně v Praze na Smíchov Gate. Bylo to pro mě velice pohodlné, je to kousek od OC Smíchov a balíček už byl přichystaný . Jenže jsem musela z obchodu rychle pryč, protože bych si tam vybrala další věci :D Navíc doručení do prodejny je zcela zdarma! Dostala jsem to i v krásné taštičce. Takže jdeme na to, co jsem si objednala :)



Batiste suchý šampon - moje klasika, nejlepší suchý šampon. Nejradši mám tento třešničkový,protože mi voní nejvíce. Teď v létě se hodil opravdu nejvíc v těch horkách, kdo by si furt chtěl mýt vlasy? :D
Catrice Camouflage korektor - můj nejnejoblíbenější korektor, mám možná tak dvacáté balení, beze srandy :D Hned co mi dojde kupuji nový. Myslím, že většího oblíbence už mít nebudu.
Dermacol powder - tenhle sypký pudr jsem už vlastnila a protože mi vyhovoval, zakoupila jsem znovu. Mám ho ráda na takový ten "baking effect" :) . Mám odstín transparent.
Rimmel Brow This Way - další můj oblíbenec, jak vidíte, objednala jsem si mé už ozkoušené a oblíbené produkty,které mi docházely, takže skoro žádný nový ne. Ráda sázím na klasiku :)
Dermacol linky - každý den je používám a musím říct, že mají celkem velkou životnost. Nekupovala jsem si nové už ani nepamatuji :)
Maybelline Lash Sensational - řasenka, kterou taky už nějaký ten měsíc používám. Teď jsem vyzkoušela tu černou verzi, řasy skoro vůbec neslepuje, spíš prodlouží.
Ardell Wispies - mé oblíbené řasy, už třetí balení. Vždycky si je nějak zničím :/ Nejradši mám tyto - dlouhé a husté . Jsem totiž na výrazné řasy.
Freeman maska na obličej - miluju tyhle masky na obličej a tentokrát jsem chtěla vyzkoušet tuhle černou - moc mi nevyhovuje její konzistence, ale nechám jí ještě čas. Každopádně jiné masky na obličej nepoužívám :)
Calvin Klein IN2U voňavka - Věc, ze které mám největší radost, tenhle parfém! Dlouho jsem chtěla zkusit nějaký od CK a pak mě zaujal tento s jednoduchým minimalistickým designem . Bála jsem se vůně a výdrže, ale překvapila! Krásná jemná letní vůně . I přítel z ní měl radost :)


Také bych chtěla zmínit že ve dnech 13.-15. září se Notino účastní dnů Marianne, takže si neváhejte koupit aktuální vydání časopisu , kde se vše dozvíte :)

6 komentářů:

  1. Ta černá maska mě zaujala a na dny Marianne se moc těším - třeba se zrovna po ní podívám :))

    OdpovědětVymazat
  2. Korektor od Catrice je klasika, která nezklame! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem poslední dobou posedlá na vůně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejvi zaujaly ty linky, suchý šampon, maska, a voňavky. Nedávno jsem si taky objednávala na notino a určitě to nebyl můj poslední nákup. 💄👄❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Mala som ten suchý šampón a je otrasný. Vôbec mi nepomohol a mala som hnusné vlasy po ňom. Otras. Ten pôder od Dermacolu je ale super :)

    TICHÁ POMOC !!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!