Můj zázrak na řasy - ricinový olej a Devilash

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Právě jsem dozdobila pokoj vánočníma světýlkama a dekoracema (ne, není brzy! :D ) a řekla jsem si že je třeba napsat nový článek. Když jsem tak přemýšlela, co bych vám mohla doporučit, hned mě trkla takhle varianta - můj nový zázrak na řasy! To jsem tak já hloupá jednou šla na permanentní řasy (za 1500kč, ano , bohužel) s tím, že se každé ráno budu probouzet krásná a nebudu se muset o nic starat. Bohužel, řasy mi vypadaly ani ne po týdnu a půl z jednoho oka a na druhém jich bylo víc- vypadalo to blbě. Už jsem nechtěla dávat dalších cca 600 po ani ne 2 týdnech, tak jsem si je doma odstranila sama . Samozřejme mi vypadalo hoodně mých řas a já jsem měla oči skoro úplně bez řas. Byla jsem nešťastná a nechtěla vycházet ven , říkala jsem si že si musím zatím lepit umělé řasy než mi dorostou, protože ani řasenka nepomáhala. Tak jsem si pročetla různé diskuze na internetu a našla jsem Ricinový olej. Bylo tam spousty kladných recenzí, tak jsem si řekla , proč ne. Na Notino.cz jsem si našla konkrétně tento - Soaphoria Ricinový olej . Je strašně levný na to jak jsem četla na internetu že se shání draze. Dorazil mi domů a já začala každý den mazat kartáčkem na řasy své řasy a ještě jsem dávala olej ke kořínkům pomocí vatové tyčinky. Dnes tomu jsou 3 týdny od prvního použití a já se nestačím divit! V životě jsem neměla tak dlouhé, husté řasy. I přítel si všiml jak mi narostly a to tomuhle opravdu nevěnuje pozornost! :D a s mou novou řasenkou ke které se dostanu za chvíli je to naprostá pecka a já jsem nadmíru spokojená. Mažu furt a furt ! Občas dávám i na obočí, které mám ale sama husté tak to tolik nepotřebuji. Olej se dá navíc použít i jako maska na vlasy. Já to zkoušela 1x a malý rozdíl jsem viděla - po pravidelném používání mají vlasy zhoustnout, nepadat a více růst. Já mám bohužel oleje málo, takže mi vystačí maximálně na řasy :( . Ale budu kupovat dál! Za mě dávám 10000 bodů, můj momentálně nejoblíbenější produkt, bez kterého se neobejdu.


Teď bych se chtěla věnovat řasence Dermacol Devilash . Kupovala jsem ji spolu s olejem , protože jsem potřebovala aby mi s řasami opravdu něco udělala , když jsem je měla tolik vypadané. Začala jsem ji používat ale až mi olejíček začal působit a nestačila jsem se divit, v životě jsem tak dlouhé a husté řasy pomocí řasenky (a oleje samozřejmě) neměla! Opravdu krásně zahustí i prodlouží. Za mě by to chtělo možná menší kartáček, protože se vždycky zapatlám okolo, ale to pak lehce odlíčím. Takže já si teď nosení řasenky opravdu užívám, nemusím furt lepit umělé řasy a i tak jsou krásné. Řasenka je i levná, takže si ji teď hodlám kupovat . Chtěla bych ještě vyzkoušet její sestru Angelash, taky od Dermacolu. Tak možná příště! :) Navíc teď probíhá BLACK FRIDAY !


Máte s něčím zkušenost?:)

5 komentářů:

  1. Vypadá dobře a pokud plní i účel, tak je to skvělá volba! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oh what a nice post! I love everything :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud ti vyhovuje je to super, já s olejíčkem a ani touto řasenkou nemám žádné zkušenosti.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Olej mám taky, ale z lékárny. Mám ho už hodně dlouho, ale drahý nebyl. Akorát jsem byla upozorňována, ať ho nepolykám a lékárnice na mě podezíravě koukala (anorektičky jej používají jako projímadlo) :D Ale přiznám se, že jsem ho nikdy nebyla schopná používat pravidelně. Na vlasy jsem ho nezkoušela. Přijde mi hrozně hutný, že bych ho už nevymyla. Ale zas jsi mě inspirovala a pokusím se olej na řasy dávat pravidelně :D A řasenku mám zrovna taky a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marijuana—also called weed, herb, pot, grass, bud, ganja, Mary Jane, and a vast number of other slang terms—is a greenish-gray mixture of the dried flowers of Cannabis sativa.

    The main active chemical in marijuana is THC (delta-9-tetrahydrocannabinol), the psychoactive ingredient. The highest concentrations of THC are found in the dried flowers, or buds. When marijuana smoke is inhaled, THC rapidly passes from the lungs into the bloodstream and is carried to the brain and other organs throughout the body. THC from the marijuana acts on specific receptors in the brain, called cannabinoid receptors, starting off a chain of cellular reactions that finally lead to the euphoria, or "high" that users experience. Feeling of a relaxed state, euphoria, and an enhanced sensory perception may occur. With higher THC levels in those who are not used to the effects, some people may feel anxious, paranoid, or have a panic attack.
    Cannabis plant used for medical or recreational purposes. The main psychoactive part of cannabis is tetrahydrocannabinol, one of the 483 known compounds in the plant, including at least 65 other cannabinoids. 
    buy real weed online
    how to buy weed online
    buy legal weed online
    buy recreational weed online
    buy weed edibles online
    can i buy weed online
    buy medical weed online
    buy weed online canada
    buying weed online reviews
    buy weed online legit
    buy weed online without medical card
    buy weed seeds online canada
    order marijuana online
    order marijuana seeds online
    how to order marijuana online
    order marijuana online without a medical card
    can you order medical marijuana online
    order marijuana online

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!