Wishlist ze Spartoo.cz

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Tentokrát to bude Wishlist ze stránky Spartoo.cz - módního e-shopu. Najdete zde jak dámské tak pánské oblečení, včetně obuvi. Ze stránky už jsem dříve objednávala Nike mikinu a byla jsem spokojená, dodání rychlé a komunikace skvělá. Dnes jsem s vytvořila wishlist se třemi produkty - jen s oblečením tedy. Bylo těžké vybrat jen pár věcí, protože se mi líbilo absolutně všechno. Na stránce seženete spousty značek, jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, tak i například Nike a Adidas. Od všeho něco, to se mi líbí, že je tam velký výběr . Navíc teď probíhá BLACK WEEK a na vybrané produkty jsou slevy až 50% ! To platí až do 2.prosince, takže kdy jindy než teď je skvělá příležitost si něco objednat? Třeba vás inspiruje něco z mého wishlistu - jdeme se na něj podívat.



Jako první jsem se absolutně zamilovala do této Levis mikiny . Vždycky jsem si ji přála, ale v bílé variantě. Když jsem uviděla tuhle růžovou změnila jsem názor a došlo mi, že jí potřebuju. Navíc je na ní teď parádní sleva. Dostupná je ve všech velikostech, což je taky super. No řekněte, není dokonalá? :) Myslím, že v každém holčičím šatníku by vynikala !

Jako další mi padlo do oka tohle tričko od značky Guess. Nic od této značky nevlastním a ráda bych to napravila, tyhle basics trička sem vždy obdivovala. Jsou tam dostupná v mnoha barvách - bílé, černé i tmavě modré. Každý si vybere . Mě se nejvíc zalíbila tmavě modrá a černá. Najdete je tam pak i s jinými potisky, kdybyste chtěli něco více.

Jako poslední věc z dnešního wishlistu jsem chtěla vyzdvihnout tuto Calvin Klein podprsenku - nic takového jsem v kamenných obchodech nikdy moc neviděla a proto mě zaujala, svým střihem i barvami. Vlastním obyčejné CK podprsenky a chtěla bych něco nového, hezčího. Hlavně takový střih doma ještě nemám .


 Mohla bych povídat dál a dál, protože těch věcí mě zaujalo opravdu více. Ale to třeba v dalším článku :) Co se týká bot, našla jsem si tam taky pár favoritů, ale já si moc boty přes internet neobjednávám, potřebuji vždycky raději vyzkoušet. Ale kdo je v tom zběhlý, určitě doporučuji mrknout. Ještě bych chtěla zmínit, že máte dopravu i vrácení zboží zdarma. 

Zaujalo vás něco z tohoto wishlistu? Popř. máte s tímto e-shopem nějaké zkušenosti? Podělte se v komentářích. :) Pokud si něco objednám, určitě se s vámi pak podělím o další zkušenosti!

3 komentáře:

  1. E-shop znám, už jsem na něm párkrát byla, ale zatím jsem si nic neobjednala. Já si teď kupovala moje první triko CK, ale v butiku, takže v plánu další větší investici do jednoho kousku teď nemám, ale pokukuji. Líbí se mi to triko Guess.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. O e-shopu slyším poprvé, ale určitě tam mrknu. Právě sháním vánoční dárky, tak se mi to bude snad hodit :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Podprsenka od Calvina Kleina by se mi také líbila :))

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!