Novinky na Notinu + inspirace na dárek

Ahoj, vítám vás u prvního listopadového článku - taky už máte Vánoční náladu jako já? Doufám, že nejsem jediný blázen, ale už poslouchám vánoční písničky a vybírám vánoční dárky.. :) Vždycky to na mě padne už v listopadu, ještě je to můj narozeninový měsíc, takže se můžu těšit 2x :) . Dnešní článek bude o pár inspiracích na vánoční dárky - těch článků bude víc, protože bych to nedokázala narvat vše do jednoho článku :D Chtěla bych napsat přímo i dárky pro dívky a dárky pro kluky (to je vždycky nejtěžší, co jim dát!) .
První, čím bych se chtěla zabývat jsou adventní kalendáře - ano , vím že je to určené hned na začátek prosince, abyste si každý den otvírali jedno políčko, ale mě to třeba přijde jako super dárek když nevíte co dát (hlavně holkám tedy). Vždycky jsem nějaký chtěla mít ale nějak jsem se nedostala k tomu si nějaký pořídit, takže mě by radost určitě udělal - a vůbec by mi nevadilo, že bych si políčka otevřela až po 24. prosinci :D . Ale samozřejmě, jestli chcete někomu udělat radost jen tak, tak na 1.prosince to také můžete darovat!



Nejvíce mě na Notinu zaujaly tyto 3 kalendáře - Maybelline , Nivea a Makeup Revolution . Jak bych si přála adventní kalendář s kosmetikou! Každý den něco jiného a překvapení. Asi si poprvé za ta léta nějaký objednám. Nejvíce se mi líbí ten Maybelline ale cena je docela dražší (kolem 1400) ale zas tam máte kvalitní produkty. Nivea s pečující kosmetikou je také fajn, to bych darovala mamce - moc se nelíčí a myslím že nějaké krémíčky a vodičky potěší každou maminku. Makeup Revolution se také
Předvedl se spousty dekorativky.. Teď jen jaký vybrat že? :)

Zdroj : Notino.cz

Na stránce Notino.cz máte navíc službu Dárkové balení , takže pokud vás nebaví balit dárky, udělají to za vás! To je super ne? Na fotce nad textem můžete vidět, jak by to například mohlo vypadat, samozřejmě máte na výběr z plno možností. Takže jakékoliv produkty objednáte, můžete je dostat přímo takhle krásně zabalené. Mě balení moc nebere a ani to nevypadá úplně nejlíp, takže si myslím že tuto službu využiju . :)

+ na stránce bude od 25.11 do 1.12 probíhat BLACK FRIDAY ! Takže parádní příležitost na nákup dárků, je super, že akce trvá celý týden a ne jen jeden den.. :) Navíc k nákupu nad 1200 kč dostanete Notino Discovery Box zdarma - box plný kosmetických produktů , máte na výběr ze šesti variant. Takže nakoupíte se slevou, produkty vám zabalí a ještě dostanete zdarma box ? Miluju ten eshop! ❤️

4 komentáře:

Děkuji za vaše krásné komentáře!