2 Oblíbené korektory

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Tentokrát se bude týkat mých 2 oblíbených korektorů, trochu i jejich porovnáním. Jelikož venku už přituhuje , ačkoliv tenhle týden jsou to ještě podzimní teploty, na příští už si nejspíše připravíme nějaký zimní kabátek. Ještě si to užijme dokud můžeme , popravdě já se na ochlazení už docela těším :D .

Asi vás nepřekvapím, že mezi mé oblíbence se řadí Catrice Liquid Camouflage korektor, který jsem zmiňovala už opravdu častokrát. I tento rok jsem spotřebovala x balení a stále kupuji dál a dál. Tento korektor miluju v tom, že kryje tak jak má a k tomu i rozjasní. Navíc mi odstín sedí skvěle, ne jako většina korektorů které jsou na mě oranžové a tmavé. 
Tuším, že teď mám odstín 010, nejsem skoro vůbec opálená, na zimu možná využiju i odstín 005. Je super, že dělají takhle světlé.
Korektor mi drží opravdu celý den. Občas je třeba ještě zakrýt nějaký ten nedostatek, ale to třeba jen po celém dni. Pudruji ho matujícím pudrem a dělá skvělý efekt.

Korektory

Pokud nevynaleznou nějaký lepší, myslím, že si budu do smrti kupovat tento :D Navíc za tu cenu!

+ odstín
+ cena
+ krytí
+ balení

Druhým mým oblíbencem je tento od Maybelline, Age Rewind. Vždy jsem se těšila až bude dostupný i v ČR a těšila jsem oprávněně - je fakt úžasný. Sice bych potřebovala ještě světlejší odstín , ale přežít to jde. Líbí se mi aplikátor, to ano, jenže tím vyplítváte opravdu hodně produktu, což je škoda. Je o hodně dražší ne Catrice, což mě mrzí, protože si myslím, že Catrice je o kapku lepší.
Tenhle Maybelline Age Rewind  jsem si objednávala na Notino.cz , kde bývá často ve slevě.

Korektory


+ krytí
+ balení

- cena
- mohli by být tmavší odstíny 

Co vy a vaše favoriti? Já osobně doufám, že korektorů bude přibývat víc a víc , protože miluju jejich zkoušení a testování. Navíc používám už jen tyhle dva, takže by to chtělo obměnit! 

Jaké jsou vaše oblíbené korektory?

2 komentáře:

  1. Oba dva mám a ráda je používám, jsou skvělé :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si oblíbila korektor od Essence. Za málo peněz hodně zábavy jak se říká. :D Ale i ten od Catrice je určitě super! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!