Dermacol TOP 3 produkty + BLACK FRIDAY

 Ahojky, vítám vás u dalšího článku. Doufám, že se máte dobře. Venku už je celkem škaredě takže je čas na nový článek. Neměla jsem teď moc času, bylo toho moc . Navíc se mi za chvíli blíží narozeniny, takže budu zase o rok starší. Takže mám v hlavě jen jak uspořádat oslavu, znáte to :D Tenhle článek se bude týkat mých 3 oblíbených (asi nejoblíbenějších) produktů od značky Dermacol. Tuhle značku jsem dříve celkem přehlížela, ale vždycky mě produkty lákaly. Nakonec jsem tedy podlehla a pár jich doma mám a jsem nadmíru spokojená. Jak s pečujícími produkty od této značky, tak s dekorativními :)

Než se vrhneme na článek, chtěla bych vám oznámit super věc . Probíhá na stránce Notino.cz Black Friday ! Je super, že je to po celý týden a ne jen jeden den. Takže co to znamená? Nákupy! 

Teď už se vrhneme na samostatný článek :)

Dermacol



Ták , tohle jsou moje 3 nejoblíbenější produkty od Dermacolu ( z dekorativky ) . Jako první bych vám chtěla představit tento Eybrow Mascara gel na obočí, který vyšel teprve nedávno, takže nevím, jestli jde už sehnat . Mám ho ve 3 odstínech , mě samozřejmě nejvíce vyhovuje ten nejtmavší. Na fotce níže uvidíte jeho kartáček - je malinký, takže mi vyhovuje mnohem více a to obočí s ním zafixuje precizně. Ze začátku je teda hodně mokrý, takže mi to vždycky naneslo barvy více než jsem chtěla a obočí bylo fakt tmavé, ale po čase se to srovnalo :) Obočí drží celý den a to je vše, co chci od dobrého gelu na obočí.

Další produkt - moje momentálně nejpoužívanější řasenka. Dermacol Devilash určitě znáte, je na trhu celkem dlouho. Mě se hlavně líbil ten název a řasenku jsem prostě mít musela, a nezklamala jsem se . Má větší , hustý kartáček, takže mi dělá krásný objem . Řasy vůbec neslepuje, což je velké plus. Na dolní mi moc nevyhovuje, to mám ráda menší kartáčky. Už jí testuji cca 2 měsíce a je opravdu skvělá. Ještě bych chtěla vyzkoušet její ségru Angelash. :)

Poslední produkt je Báze od Dermacolu . Tahle konkrétně se jmenuje Pearl Energy a je to rozjasňující báze pod makeup. Vlastním i tu Satin Base a obě mi vyhovují, i když tahle o malinko více, protože právě splňuje tu rozjasňovací funkci a pleť i krásně vyhladí. Mám už ji celkem dost dlouho a furt jí tam hodně je . Makeup i jen korektor na této bázi drží opravdu celý den. Nevím co bych jí vytkla , pro mě prostě vystačující super báze za super cenu :)

Dermacol


4 komentáře:

  1. Ta Devilash řasenka vypadá sakra dobře, v drogerii jsem jí zatím ale snad nikde neviděla - nebo jsem slepá! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Túto ich silikónovú bázu som ešte nikdy neskúšala, ale počúvam o nej z každej strany a už by som jej mohla aj ja dať šancu.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí ta báze, ale jinak nemám s ničím zkušenosti :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě ještě od Dermacolu stojí vyzkoušet rozjasňující perly a fixační pudr :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!