Catrice HD Liquid Coverage + Fit me pudr

 Ahoj, vítám vás u další recenze - opět na 2 produkty. Tyhle už testuji celkem dlouho, jedná se tedy o Makeup HD Liquid Coverage - Catrice a Fit me powder - Maybelline . Makeup používám celkem často - pudr tedy vůbec, proč se dozvíte když budete pokračovat ve čtení. Tenhle makeup mě už lákal celkem dlouho, hlavně to kapátko- to jsem ještě nezkoušela :D Navíc ho používá celkem hodně mých kamarádek. Já tedy makeup každodenně nepoužívám - jen když mám zhoršenou pleť nebo někam na akci, když chci opravdu dokonalou pleť. Jinak každý den používám pouze korektor. Musím říct, že předčil má očekávání. Co se týká pudr, potřebovala jsem nějaký nový tak jsem si objednala tento. Myslím, že je to nějaká nový edice, mám i pudr Fit me ze staré řady, tak jsem chtěla vyzkoušet i tento nový. Pudr by byl fajn, jenže - nesedí mi odstín. Je prostě moc oranžový, a to jsem vzala ten nejsvětlejší! Takže mě to docela zklamalo.

Catrice a Maybelline


Začnu tedy mým více oblíbeným produktem - makeupem. Jak jsem psala, hlavně mě zajímal ten způsob nanášení. Je to opravdu zvláštní, akorát musíte dávat pozor, abyste se nějak neušpinily :D Já si ho tedy vždycky nanesu na ruku a pak až štětcem na obličej, nikdy ne rovnou, jinak by mi to všude steklo . Odstín je fajn , sice by se hodil ještě malinko světlejší, ale není to nějak výrazně vidět. Dříve jsem ho používala samotný, dnes ho ještě míchám s Loreal matujícím makeupem, dohromady vytvoří úžasný efekt. Makeup hodně kryje, nemusím pak skoro ani používat korektor, což je velké plus. STačí ho zapudrovat a celý den drží jak přibitý, pudruji ho pouze párkrát. Nevím, co bych mu vytkla. Mě, která ho používá maximálně na akce nebo když chci větší krytí, absolutně vyhovuje. Můžu ho tedy jenom doporučit :)

Catrice a Maybelline

Jako druhý dnes recenzovaný produkt je Maybelline Fit Me pudr. Tenhle pudr má být matující a taky matující je. Je teda hodně prášící, což mi docela vadí, ale dá se to přežít. No bohužel jsem pudr testovala jen na domácí použití, protože ven jsem v něm vyjít nemohla - je strašně oranžový. Mám sloupaný odstín, ale vím že jsem si brala ten nejsvětlejší - tuším 110 . Docela mě to mrzí, že mi takhle nesedí, na to že to je 110ka, protože pudr je fajn a matujících není nikdy dost. No co nadělám, že. Pokud vám někomu bude sedět, tak až na občasné prášení mu nic jiného vytknout nemůžu. Zmatní makeup na opravdu dlouhou dobu.

Oba tyto produkty mám ze stránky Notino.cz . Dejte mi vědět, zda některý z nich vlastníte a jak vám vyhovuje ! :) 

4 komentáře:

  1. Tento make-up používám také a naprosto ho miluju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Catrice make-up jsem zkoušela jednou a byla jsem s ním celkem spokojená. Více mi ale vyhovuje matující od Dermacolu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tolik chvály jsem četla na ten makeup až jsem si ho pořídila také. Je teda fakt dobrý. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts
    Tropika Club Magazine – Get the latest scoop on beauty, wellness, eats and all things Singaporean


    Tropika Club Deals is ideal for customers who want to discover the best deals without having to commit to a specific appointment date and time. Deals allow customers to buy vouchers and coupons in advance and to arrange the appointment directly with the merchant or business. Customers can also buy vouchers as gifts or to use for the future.

    Tropika Club Bookings is ideal for customers who want to see the full selection of a merchant or business. Customers can search by merchant or service categories and then choose from a full range of service offerings. Customers can also see if there are any off-peak discounts for the selected service(s). Customer will book the appointment for the specific date and time.

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning Singapore male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. We also cover local Singaporean content under City. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. This features the Top 10 rankings for your beauty and wellness salons based on the various regions in Singapore. Tropika Club Deals brings to you great deals and offers from our merchants in the form of amazing discounted vouchers and codes. In addition, enjoy cashback as much as up to 5% for each purchase you make, regardless of the amount you spend. Think Cashback. Think Tropika.
    "

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!