BABY SKIN Báze pod makeup

 Ahoj, vítám vás u další recenze. Uplynulo pár dní od minulé a já jsem si pro vás přichystala další recenzi, tentokrát na bázi pod makeup. Řekla jsem si, že by to mohl být dobrý typ, protože já tento produkt mám moc ráda a ráda bych vám ho doporučila :) Určitě je vám známý, alespoň podle obalu. Takzvaný "Baby Skin" přišel na trh do České Republiky zhruba před pár roky. Já ho hned chtěla, protože když se podíváte na to balení, je opravdu nádherné a roztomilé! 

Baby Skin

Abych to upřesnila - já makeup nepoužívám, ale tuto bázi používám pod korektor(Ne každý den) Báze je určená jako podklad a měla by "vyzmizíkovat" póry a zanechat jemnou pokožku. Konzistence je gelová a hodně jemná. Hned po ozkoušení na ruce jsem byla překvapená z toho, jak máte pak nádherně jemnou a hebkou pleť. Na obličeji to samé - musím říct, že ten název "Baby Skin" je opravdu trefný :) Takže tento bod splňuje. Ale co se týká vyzmizíkování pórů? To bohužel moc nesplňuje, nevšimla jsem si žádné změny před a po. Kdyby to aspoň v popisu netvrdili, tak je mi to celkem fuk, protože já s póry problém nemám. Bohužel v tomhle mě to trochu zklamalo, ale i tak je to má oblíbená báze , protože pro mě ty 2 hlavní funkce splňuje : Krásně vyhladí pleť, která je pak sametově jemná a korektor vydrží mnohem déle než bez báze. Myslím si, že jsou 2 skupiny lidí : Jedna tuto bázi nenávidí, druhá miluje. Já jsem spíš něco mezi :)

Můj názor je takový, že je to spíše průměr, ale je to super kosmetický pomocník, pokud nemáte problém s velkými póry či jinými nedostatky. Pokud jen hledáte něco, co vám vyhladí pleť a makeup/korektor vám s tím déle vydrží, určitě volte Baby Skin. Seženete za částku kolem 200 kč, například na stránce Notino.cz 

Baby Skin

+ roztomilé a praktické balení
+ vyhladí pleť
+ makeup / korektor pak vydrží déle
- nevyzmizíkuje póry 

Jaký máte názor na Baby Skin? :) 

4 komentáře:

  1. Ahoj, póry mám a na Baby Skin nedám dopustit. Zkoušela jsem už i jiné báze, ale tahle je skvělá v tom, že se na ní skvěle vrství další produkty a i se lépe blendí.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí hlavně to balení, je opravdu praktické, že by se dalo snadno přibalit někam i na cesty. Jinak zkušenosti s tímto nemám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o této bázi slyším prvně vypadá zajímavě podle recenze, tak se po ní nejspíše podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tuhle bázi jsem slyšela snad milion pozitivních ohlasů. :D Zatím jsem jí nikdy nezkoušela, ale třeba to napravím. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!