MAC Mineralize Skinfinish Rozjasňovač

 Ahoj! Vítám vás u další recenze. Už je duben a venku to vůbec nevypadá na jarní počasí, taky vás to štve jako mě? Jakmile je venku takhle hnusně, nejsem vůbec produktivní a do ničeho se mi nechce, většinou jen proležím celý den. Ale jakmile je hezky a sluníčko, mám plno energie a udělám toho spousty. Dejte mi vědět, jestli to máte stejně a působí na vás počasí tak jako na mě :D

V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o můj nový objev. Jedná se o můj vysněný rozjasňovač od značky MAC .  Tuhle značku jsem vždycky obdivovala a hrozně jsem chtěla vyzkoušet plno produktů. Doma mám jen pudr, který mi bohužel nesedí odstínem, takže ho nepoužívám. Co bylo ale vždycky v mém wishlistu byl tento MAC Cosmetics Mineralize Skinfinish rozjasňující zapečený pudr. Vždycky jsem ho viděla u všech youtuberek a bloggerek a hrozně si ho přála. Můj vysněný odstín byl Soft & Gentle , asi ten nejznámější z této řady rozjasňovačů. A mám ho doma! A nezklamal. :)

MAC Rozjasňovač


Co se píše na stránce o složení?

 - Multi-Mineral komplex – obsahuje 77 minerálů 

 - vitamin E – působí antioxidačně 

 - dermatologicky a oftalmologicky testováno

Složení produktů jsem nikdy popravdě nezkoumala, ale tohle mě zaujalo. Je to určitě super plus. Co se týká obalu, mě se moc líbí, působí na mě luxusně a líbí se mi jak je víčko průhledné a je vidět na produkt. Určitě je dobře zpracovaný a není to obal jako ty z drogerie, které jednou spadnou a hned se rozbijí. Navíc je černý lesklý a takové zpracování u mě vždycky zaboduje. 

MAC Rozjasňovač

A teď ke konzistenci, to vás zajímá asi nejvíce. Nemohla jsem věřit svým očím! Věděla jsem, že to bude pecka, ale že až taková? Na obrázku můžete vidět ten krásný jemný, až narůžovělý odstín, který mi vyhovuje nejvíce. Na pleti se krásně třpytí a dělá wow efekt. Pigmentace je přímo perfektní. Celý tento produkt mě nadchnul a asi jsem se do značky MAC zamilovala. Těším se, až budu moct vyzkoušet další produkty. :) Konkrétně tento rozjasňující pudr mám ze stránky Notino.cz . Dejte mi vědět, zda máte nějakou kosmetiku od MACU.

MAC Rozjasňovač

+ pevný a luxusní obal

+ pigmentace

+ krásný odstín

- možná cena


5 komentářů:

  1. Tak to mám úplně stejně a pak sem na sebe i naštvaná, že proležím celý den a dom anic neudělám, ale prostě to nejde. Za to když je krásně to se hned vidím na nějakým výlete hlavně lepší nálada apod. ♥
    Jinak rozjasňovač nepoužívám, ale tento vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá opravdu dobře a pokud má super pigmentaci, je to skvělá volba! :)

    OdpovědětVymazat
  3. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club Magazine if that's possible?
    Tropika Club Magazine is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Tropika Club Magazine crafts articles on all things Singapore, but with a greater emphasis on local businesses based on our #SupportLocalSG initiative.
    Tropika Club Deals – Tropika Club Deals brings to you great deals and offers from our merchants in the form of amazing discounted vouchers and codes. In addition, enjoy cashback as much as up to 5% for each purchase you make, regardless of the amount you spend.

    Tropika Club Magazine cover a range of topics, ranging from Restaurants and Bars, Beauty and Wellness Salons, Top 10 rankings and listicles, Top Eats as well as What's On at The Moment."

    OdpovědětVymazat
  4. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club Magazine if that's possible?
    Tropika Club Magazine is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Tropika Club Magazine crafts articles on all things Singapore, but with a greater emphasis on local businesses based on our #SupportLocalSG initiative.
    Tropika Club Deals – Tropika Club Deals brings to you great deals and offers from our merchants in the form of amazing discounted vouchers and codes. In addition, enjoy cashback as much as up to 5% for each purchase you make, regardless of the amount you spend.

    Tropika Club Magazine cover a range of topics, ranging from Restaurants and Bars, Beauty and Wellness Salons, Top 10 rankings and listicles, Top Eats as well as What's On at The Moment."

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!