SPARTOO.cz

Spartoo

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku, tentokrát s recenzí na e-shop. Bude se jednat o módní e-shop spartoo.cz/ , kde  mimo oblečení najdete i doplňky, boty nebo spodní prádlo. Nejdete zde přes 2900 značek, mezi nimi například Nike, Adidas Originals, ale i Guess nebo například Michael Kors. To znamená, že si zde vybere opravdu každý. Co se týká vzhledu stránky, přijde mi velice přehledný - hned na úvodní stránce máte spoustu kategorií a můžete si vybrat, co přesně hledáte. Od věcí na sport až po luxusní zboží. Navíc je doručení a vrácení zboží zdarma - není to super? Navíc pokud si najedete přímo na 1 kategorii, můžete si navolit díky filtru přímo vaše potřeby - cenu, barvu nebo i značku.

Z e-shopu už z dřívějška mám 2 značkové mikiny a jedno značkové tričko. Se vším jsem spokojená, kvalita jak má být a balíček dorazil opravdu brzy. Navíc komunikace byla skvělá a rychlá! 

CO MĚ NA E-SHOPU ZAUJALO?

Na e-shopu mě zaujalo opravdu hodně věcí, protože když si to člověk začne procházet, zjistí že všechno potřebuje a nic doma vlastně nemá :D Jelikož je e-shop více zaměřený na boty, koukla jsem se první tam. Hned dvoje tenisky mi padly do okna a to VANS OLD SCHOOL PLATFOR a TOMMY JEANS TENISKY. Vůbec bych se nemohla rozhodnout, jaké jsou hezčí, oboje mají svoje kouzlo. Vansky jsou klasiky, tyhle s platformou doma už mám ale ve vínové barvě - a jsou to moje nejoblíbenější tenisky. Hrozně moc pohodlné a vyhovuje mi vysoká platforma, protože jsem malinká a jsem ráda, když jsem vyšší. Boty od značky Tommy Hilfiger doma ještě nemám a proto mě zaujaly tyto čistě bílé, opět s platformou (jiné snad nenosím :D). Líbí se mi jen ten minimalistický znak značky. Jenže, bohužel, jak jsou bílé, bála bych se o ně, protože moje všechny bílé boty dopadly tak, jak dopadly, Zkrátka už nejsou bílé :D. Ale jsou nádherné a určitě bych je ve své sbírce chtěla!
Jako poslední, abych zde měla také kousek oblečení/spodního prádla, tak jsem vybrala TH sportovní podprsenku v bílé barvě. Prádlo od Tommyho mám ráda a je to zaručená kvalita. Bílý kousek doma ještě nemám. 

To by bylo vše z mého wishlistu a názoru na stránku Spartoo.cz. Určitě bych vám ji mohla doporučit, pokud hledáte stránku s dobrými cenami a pěknými módními kousky. Dejte mi vědět do komentářů, zda máte s tímto e-shopem nějakou zkušenost. :) 





2 komentáře:

  1. Zaujaly mě ty tenisky, zrovna nějaké nutně potřebuji, takže na e-shop určitě mrknu - pro mě je to novinka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. S e-shopem mám takovou zkušenost, že moje kolegyně v kanclu z něj pravidelně objednávala obuv, i párkrát reklamovala a vyměnila, když špatně odhadla svojí velikost. E-shop mi moc doporučovala a byla s ním spokojená. Já sama na stránkách už brouzdala, ale ještě jsem nic nepořídila.

    <a href="http://somethingbykatep.blogspot.com/>Somethingbykate</a>

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!