Guess Seductive

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Jelikož se blíží podzim a mě došly skoro všechny parfémy, musela jsem najít nějaký nový, co má podzimní nádech. A jaký jiný by to mohl být než tento skvělý od Guessu? V minulosti jsem měla vzoreček a už jen to, že mi každý chválil to jak voním, mě přesvědčilo k tomu si ho koupit ve velkém balení.

Guess Seductive


POPIS:

Guess Seductive je opojná květinově-dřevitá vůně pro ženy, které chtějí být vnímány svým okolím jako nevinné a krásné. V nádherném designu flakónku se ukrývá skutečný skvost mezi ženskými parfémy. Vůně tak sladká a omamná, že jí dokáže odolat jen málokdo. V základu naleznete netradiční spojení vanilky, kadidla a kašmírového dřeva, který učiní každou ženu nezapomenutelnou. Svěžest a nevinnost vám pak dodají esence pomerančového květu, jasmínu a kosatce. Nádech smyslnosti je obsažen ve výjimečných tónech černého rybízu a hrušky. Zamilujte se do nevinnosti a zároveň svádějte opojnou vůní parfému Seductive!

SLOŽENÍ:
Hlava : černý rybíz, hruška, bergamot
Srdce : jasmín, orris, květ pomerančovníku
Základ : vanilka, kadidlo

Začnu flakonkem, který je naprosto úžasný a nadchl mě skoro nejvíce, když jsem vybírala. Myslím, že i patří mezi nejznámější parfémy od Guess. Je to květinovo-dřevitá vůně, která má výbornou výdrž. Cítím ji na sobě celý den. S sebou v kabelce tahám i tu malou věcičku, do které si nastříkáte svůj parfém, abyste ho nemuseli tahat s sebou, teď mi bohužel vypadl název :D Celkem jsem byla překvapená i z ceny, která je opravdu nízká, myslela jsem si, že Guess má drahé parfémy. Abych teda na pravou míru dodala, není to úplně parfém , ale toaletní voda. Mám 75 ml, která mi vystačí ooopravdu dlouho. Určitě pokoupím i podruhé :) Takže určitě doporučuji, pokud sháníte nějaký lehký, levný parfém na podzim a chcete krásně vonět! S tímto neuděláte chybu. Mám ho ze stránky Notino.cz - parfémy jedině zde, mám záruku že jsou to originály!

Guess Seductive



2 komentáře:

  1. Ahoj, já nemusím vanilkové vůně, takže tohle není můj šálek čaje. Raději v levnějším vůních sahám po Avonu nebo Oriflame, mezi moje oblíbené patří třeba Posses :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta musí sakra dobře vonět! :) Guess vůně patří k mým oblíbeným.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!