TANGLE TEEZER

 Ahoj, dneska jsem tu pro vás se super typem, který mi ulehčil mnoho věcí. Jedná se o hřeben Tangle Teezer, který je specifický svým vzhledem. V blogovém světě prolítl celkem rychle, já ho už nějakou tu dobu vlastním , takže jdeme na můj názor na tento hit :) Nejdřív jsem si říkala, že má tento kartáč opravdu krátké zoubky  a nevěřila jsem, že by dokázal pořádně něco rozčesat. Jenže se mi začaly hodně zacuchávat vlasy a plno lidí mi radilo, abych ho vyzkoušela, tak jsem ho nakonec přihodila do košíku, když jsem objednávala z Notino.cz .

Vybrala jsem si černý obyčejný. Mají plno designů a teď si říkám, proč jsem si nevybrala nějaký barevnější. Pak mají takové vylepšené i se zákrytkou, nebo jak to říct. Určitě plánuji si nějaký objednat, konkrétně mě zauajal Tangle Teezer Compact Styler  . - taková menší varianta, například do kabelky :)  

A jaké jsou výhody?
• Snadno rozčeše
• Neškrábe
• Je lehký, akorát do ruky
• Skladný

A nevýhody?
Ničeho špatného jsem si nevšimla, co taky hledat u kartáče na vlasy. Mě vyhovuje mnohem více, než nějaké obyčejné hřebeny . Ještě si plánuji pořídit ten Aqua , který je na rozčesávání mokrých vlasů :)

Tangle Teezer



Vlastníte Tangle Teezer ? Jaký je váš názor? :) 

2 komentáře:

  1. Ahoj, kdysi jsem měla Tangle Teezer se ségrou v koupelně a nepřišlo mi to jako takový zázrak, právě díky těm krátkým bodlinkám nebo jak to nazvat jsem nemohla pročesat všechny vlasy, jak bych potřebovala. Nicméně přemýšlela jsem o tom malém jakože do kabelky.

    OdpovědětVymazat
  2. Používám ho už roky a jsem s ním moc spokojená, nedám na něj dopustit! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!