Versace Bright Crystal

 Ahoj! Jelikož jsem se teď začala hodně zajímat o různé parfémy a začala jsem přemýšlet nad založením velké sbírky (haha, zatím 4 parfémy) mám tu první recenzi na snad nejlepší parfém co jsem kdy měla/čuchala/viděla .. Hurá na to. Tenhle prostě vede :) Jde o Versace Bright Crystal .

Co jsem tak četla, je to snad všemi milovaná vůně a ani se nedivím. Všichni ale píšou, že ji cítí snad na každém rohu. U mě to tak není, já ji u nikoho ještě necítila, takže jsem i celkem ráda. Je to taková jednoduchá vůně na léto , protože do horkých letních dnů nemám ráda těžké vůně. A ten flakonek je úplně boží! Zamilovala jsem se :) Krásný, růžovoučký a ten nádherný uzávěr, no prostě bomba.
Versace Bright Crystal

Základem této vůně je dřevo. Dále je tam také pivoňka. Voní opravdu příjemně a květinově , ale ne nijak výrazně ani dusivě :D Což pár lidí psalo, že z ní mají dusivý pocit, což vůbec nechápu, znám tedy mnohem těžší parfémy a tento to rozhodně není. Vůně je dostupná snad všude, já ji mám z mého oblíbeného e-shopu Notino.cz :)

Parfém aplikuji na zápěstí a dekolt. Výdrž je opravdu super, dá semnou klidně i celý den :) Protože mám malé balení 30 ml, tak ji klidně můžu tahat všude s sebou, což je výhoda :) Takový malý tip, jestli chcete, aby vám parfém déle vydržel, zkuste si zápěstí před aplikací parfému namazat vazelínou :) Na léto je jako stvořený , ale dokážu si ho představit klidně i na jiné roční období.

Jaký máte názor na tento parfém? :) Už jste ho zkoušeli?


3 komentáře:

  1. Ahoj, tuhle vůni jsem na sebe šplíchala v minulé práci, patří určitě mezi bestsellery. Já už jak jsem s vůněmi dělala, tak je poznám na lidech, takže musím uznat, že tuhle vůni potkávám. Ale o dost častěji potkávám třeba i DKNY Be Delicious nebo klasický "la víčko" od Lancome na to konkrétně jsem už vysazená úplně.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůni znám a je opravdu nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  3. "Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    We are sharing some of our latest featured posts Top 10 Best Stretch Marks Creams in Singapore.

    1.Top 10 Best Body Exfoliators in Singapore

    2.Top 10 Hair Heat Protection in Singapore

    3.Top 10 Best Hair Oils in Singapore

    4.Top 10 Best Under Eye Concealers in Singapore

    5.Q&A: Doranne @themerriedlife"

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!