Trenyrkarna.cz

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku :) Dnešní možná bude jiný než obvykle, ale pár recenzí na e-shopy tu už také najdete. Dnes bych se chtěla zabývat stránkou se spodním prádlem Trenyrkarna.cz , která vám určitě něco říká. Já ji znám celkem dlouho a vždy mě lákalo si odtud něco objednat. Dostala jsem super nabídku na spolupráci a mohla jsem to vyzkoušet! A určitě to stálo za to, takže pokud vás tato stránka zajímá, určitě čtěte dále :).


Trenyrkarna.cz

Jako první, co vás zaujme je samozřejmě vzhled stránky. Je přehledná a hledalo se mi v ní dobře, pokud už třeba víte přesně co chcete, za pár minutek to najdete a hurá můžete objednávat. Samozřejmě na hlavní stránce je hned rozcestník populárních značek a když sjedete dolů, najdete nejprodávanější produkty. Což je taky super na inspiraci!
Doprava je zdarma nad 999 kč a balíček mi přišel do 2 dnů, opravdu rychlovka, takže si nemůžu stěžovat. A to bylo před Vánoci! :) Můžete si vybrat doručení od kurýra, pošty či si to poslat na Zásilkovnu.

Trenyrkarna.cz

Ještě je tu malá ukázka toho, co vás čeká když si rozkliknete každou sekci. Je to super pohodlné a ušetří to spousty času!

Trenyrkarna.cz

Tak a teď už k tomu hlavnímu, co jsem si vybrala já. :) Vybírala jsem ze sekce Pánské prádlo , protože se musí myslet i na přítele ne? Já mám doma prádla až až a tak jsem si říkala, že mu udělám radost. :) Abych se přiznala, pomohl mi vybírat, ale moje TOP 1 bylo toto trio Tommy Hilfiger boxerek ve všech barvách - černá, bílá a šedá. Bohužel jsem to nestihla vyfotit před tím než si to vzal, tak tu mám originální fotku ze stránek. Takhle přesně vypadala krabička a v ní byly vyskládané. Jako dárek to vypadá super, takže pokud občas váháte co darovat klukům, tady je inspirace! A Tommy to umí.. :) Jsou bavlněné a příjemné. Já mám zkušenost s TH prádlem také a nikdy se mi ta guma s nápisem značky nepoškodila. 
To by bylo vše z dnešního článku, doufám, že vás e-shop třeba zaujal a pokud už jste zde někdy něco objednávali, můžete mi napsat do komentářů vaše zkušenosti, ráda si je přečtu. Já jsem nad míru spokojená a přítel taky! :)




3 komentáře:

  1. Boxerky od Tommy Hilfiger jsem ve spolupráci s Trenýrkárnou také pořídila bráchovi a nemůže si je vynachválit! :D :) Super e-shop. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám trenyrkarnu ráda. Přemýšlím, že si tam do budoucna objednám nějakou sportovní podprsenku CK...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!