KETOFIT

Ahoj, vítám vás všechny u nového článku. Ten dnešní bude trochu z jiného soudku , nebude se týkat kosmetiky ale zdravého životního stylu. Jak víte, mám tu také rubriku fitness. A o čem tedy bude dnešní článek? Nedávno mě oslovila známá česká firma KetoFit. Jelikož už se nějaký ten měsíc snažím o správný zdravý životní styl a cvičení, spolupráce mě zaujala a přijmula jsem ji.

Co je to KetoFit?

KetoFit , nebo Ketodieta je dieta vyvinuta speciálně pro ženské tělo, tedy plná vitaminu a prvků, které ženské tělo potřebuje a které jsou klíčové pro hubnutí. 

 🌱100 % český výrobek, 🌱 produkty speciálně navržené pro ženy, 🌱 zdravotnicky schváleno pro celou EU, 🌱 vysoce kvalitní a uznávaný protein, 🌱 spokojenost s výrobky 99,1 % (TOP v ČR) 🌱 přes 12 000 pozitivních hodnocení.

Můžete si vybrat z několika redukčních plánů, ať už chcete zhubnout hodně, udržet si postavu nebo nabrat svaly. KetoFit vám už pak sám vybere určitý stravovací plán, kde máte 5 jídel denně od značky Ketofit. Klíčové je tedy dodržovat určitý systém, pitný režim, a hubnutí jde bez problémů, a je to rychlé, protože každé jídlo trvá na přípravu maximálně 5 minut.. :)


To bylo něco obecného. Teď už k produktům, které jsem zkoušela já. Neměla jsem přímo nějaký stravovací plán, vybrala jsem si jen produkty, které mě zaujaly a které jsem chtěla vyzkoušet v mém novém životním stylu. :)

Ketofit

Tak, na fotce můžete vidět, co jsem si objednala. Vyzkoušela jsem už všechno, takže vám můžu dát můj názor a zkušenost s proteinovými produkty.

Jako první Proteinové PalaČinky , moje nejoblíbenější věc z toho všeho! Palačinky obsahují 49% proteinů , minimální množství tuků a žádný přidaný cukr, takže prostě bomba, kdo by nechtěl jíst zdravé palačinky, navíc tak jednoduché na přípravu? Stačí mléko, které smícháte v shakeru s už hotovou směsí a pak to dáte na pánvičku a už smažíte.. :) Zkoušela jsem je ve formě malých lívanečků i velkých palačinek a obojí jsem si zamilovala. K palačinkám používám i tento Nízkosacharidový džem jahodový  , který obsahuje 100% ovoce a nejméně sacharidů na trhu. Dohromady je to pecka, zdobím si to ještě bílým jogurtem, skořicí a ovocem, takže na snídani úplná bomba. :) 

Ketofit PalaČinky

Jako další můžete na obrázku vidět Bezsacharidové konjakové těstoviny Fit Spaghetti , které tedy jsem bohužel nevyfotila, protože jsem na to zapomněla :( Objednala jsem si je proto, protože těstoviny (hlavně špagety) opravdu miluji a nechtěla jsem se jich vzdát ani v mé dietě. Krásně nahrazují ty klasické a navíc jsou zdravé a mají v sobě plno vlákniny! Jsou bez sacharidů, tuků i bez lepku.  Bála jsem se, že mi ta chuŤ nebude sedět, ale byly fakt výborný, hlavně s omáčkou a sýrem, mňam!

Co můžete vidět dole na fotce jsou proteinové koktejly na hubnutí, které mě teda jako jediné moc nenadchly. Zkoušela jsem jeden, který jsem si ochutila příchutí banánu (tabletky vedle koktejlu), ale bohužel, ta příchuť mi vůbec nechutnala :( Koktejl by měl zasytit až na 3 hodiny a měl by nahrazovat plnohodnotné jídlo, což je všechno super, takže jsem si řekla, že to ještě zkusím, a nějak se přemůžu. Ale když vám prostě něco nechutná, tak se to těžko konzumuje. :( Jinak příchutí ke koktejlu najdete na stránkách více, než je jen banán. :) 

Ketofit Tyčinky


Jako poslední, co je pro mě hned po palačinkách nejlepší jsou Proteinové tyčinky pro rychlé hubnutí. Jak které tyčinky mi chutnají, takže jsem se trochu bála, ale tyhle mi přijdou super. Je jich celkem 18 a jsou vhodné pro hubnoucí i stabilizační fázi. Obsahují vyvážený obsah bílkovin a velký podíl vlákniny. Jsou zde celkem 3 příchutě - vanilka, cappuccino a mléčná podlitá tmavou čokoládou. 1 velká tyčinka by měla nahradit 1 celé jídlo. Už jsem zkoušela všechny příchutě, nejvíce mi chutná mléčná. Po cvičení je to fakt skvělý kousek na doplnění bílkovin! Tyčinka mě i zasytila na dost dlouhou dobu. Takže určitě doporučuji!

To je konec dnešního článku. Pokud bych to měla shrnout, jsem z produktů Ketofit nadšená a pomáhají mi v mé cestě zdravého životního stylu. Vše mi moc chutnalo (až na koktejl) a vůbec jsem nemohla pochopit, jak tak dobré věci mohou být zdravé. Pokud nemáte čas si doma vařit, nebo nakupovat zdravé potraviny, určitě na tuhle stránku mrkněte! :) 


3 komentáře:

  1. Vyzerá to skvelo! tá palačinka musela byť vážne výborná, lebo vyzerá fakt super. Ja som už dlho hľadala nejaké zdravšie cestoviny lebo ako aj ty hovoríš, cestoviny sú skvelé a ďakujem za tip, určite vyskúšam.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Od Ketofit jsem také zkoušela tyčinky a moc mi chutnaly, hlavně ta vanilková! :) Mají opravdu skvělý sortiment. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych chtěla zkusit hlavně ty palačinky, těstoviny a chléb. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!